Vaša skrb je, da napišete besedilo, moja pa je, da ga lahko razume ves svet.

Vaša skrb je dober izdelek ali storitev, moja pa, da ga uspešno prodate.

ponedeljek, 6. junij 2011

Dolgi ali kratki stavki, to je zdaj vprašanje

Kaj imate raje? Dolge stavke, v katerih je nanizanih en kup besed, ki so povezane z vezniki, vejicami in še kakšnim ločilom; podpičjem npr, in na koncu stavka več ne veste, kaj ste začeli brati na začetku, saj vam koncentracija pade, vaši možgani se začnejo dolgočasiti, vi pa od potencialne stranke pričakujete, da bo na dih lahko prebrala cel stavek in zraven še razumela, kaj ste ji hoteli povedati. Sedaj lahko vdihneteJ.
No, to je primer tega, kako ne. Raje pišite kratke stavke. Tako se ne izgubimo v množici besed. Besedilo ostane razumljivo. Možgani se ne dolgočasijo. Zapomnite si, pika je vaša prijateljica. In stranka bo vedela, da ji želite življenje poenostaviti.


Ni komentarjev:

Objavite komentar