Vaša skrb je, da napišete besedilo, moja pa je, da ga lahko razume ves svet.

Vaša skrb je dober izdelek ali storitev, moja pa, da ga uspešno prodate.

torek, 31. maj 2011

Kaj pa sprožilci?

Ne, nimajo nobene veze s puškami. Gre za psihološke sprožilce, ki jih uporabimo v svojih prodajnih pismih, s katerimi našim potencialnim strankam pomagamo, da se lažje odločijo za  nakup našega izdelka ali storitve.
Danes vam jih bom predstavila nekaj iz knjige Sprožilci, ki jo je napisal Joe Sugarman, veliki pisec prodajnih pisem.

Izpostavljanje ugovorov
Če vemo, da ima izdelek, ki ga prodajamo, kakšno slabo lastnost, je pametno le-to izpostaviti takoj, ker kupcu tako vzamemo priložnost ugovora. Seveda v nadaljevanju ta ugovor tudi odpravimo.

Pripovedovanje zgodb
V pismo lahko vključimo zgodbo, ki kupcu plastično prikaže, kako in zakaj bo na izgubi, če si ne bo omislil naše storitve ali izdelka. Npr. zgodba o tem, kako so sosedu vlomili, kar bi lahko preprečil z našo alarmno napravo.

Čustva
Zaigrajmo na čustva našega kupca. Kupujemo s čustvi, razum pa potem uporabimo, da nakup utemeljimo pred možem ali ženo.

Občutek urgentnosti
Akcija traja samo še danes, na voljo je samo še 5 prostih mest, kupite danes in dobite popust … Razumemo, kajne?

Poštenost
Kupcem pošteno predstavimo našo storitev ali izdelek, ker na led jih bomo peljali samo enkrat in še zelo slabo reklamo si bomo s tem naredili. Saj veste: dober glas seže v deveto vas, slab pa še dlje. Zato: kupca nikdar ne zavajamo. Da, vem, da to ni ravno vrlina vseh trgovcev.

Simonka23

Ni komentarjev:

Objavite komentar