Vaša skrb je, da napišete besedilo, moja pa je, da ga lahko razume ves svet.

Vaša skrb je dober izdelek ali storitev, moja pa, da ga uspešno prodate.

sreda, 24. november 2010

Kača v raju je že poznala marketing

Mislite, da ne? Evo je prepričala, da je vzela jabolko, kot nas kakšen zavarovalni agent prepriča, da se življenjsko zavarujemo, pa se potem sprašujemo, kako neki mu je uspelo. Enostavno, lahko bi rekli, da s pravimi besedami. Ki jih uporabimo tudi za pisanje prodajnih pisem.
Pisanje prodajnih besedil je zelo zanimivo marketinško področje. Dobro prodajno pismo nam lahko močno poveča dobiček v podjetju, slabo pa nam ne prinese ničesar. Pobere samo ogromno časa in prinese slabo voljo, ko vidimo, da ni želenega učinka.
Najprej moramo seveda zelo dobro poznati izdelek ali storitev, ki jo želimo prodati. Seveda ni dovolj, da potencialnemu kupcu izdelek ali storitev samo predstavimo. Ne, samo s tem našega bodočega kupca ne bomo prepričali. Bistveno je, da mu predstavimo, kako mu bomo s tem rešili določen problem.
Kako bomo začeli prodajno pismo? Z naslovom. In to ne kar s kakršnim koli naslovom. Naslov mora biti vabljiv, zanimiv. Da bo potencialnega kupca pritegnil k branju. Da vam bo dal možnost, da vas posluša, kako mu želite pomagati.
Pa tudi naslov še ni dovolj. Če boste napačno oblikovali prvi stavek, vam potencialni kupec že maha v slovo. Ravno tako bo z vsakim naslednjim stavkom. Besedilo mora biti zanimivo in kar naprej mora poudarjati koristi za kupca. In naj ne bo dolgovezno, ker kupec nima časa niti volje. Razen če seveda hočete dokazati, da za spanje ne potrebuje uspavalnih tablet.
In seveda nikakor ne smemo lagati. Verjetno vsi poznamo primere, ko so prodajalci hvalili izdelek do neba, potem pa se je izkazalo, da vsaj polovica tistega ne drži. To je seveda tek na kratke proge. Za maraton bomo govorili resnico in predstavili samo tiste prednosti in koristi, ki dejansko obstajajo.
Na koncu bomo seveda potencialnega kupca prijazno povabili, da stopi z nami v stik in da kupi od nas. Če tega ne bomo storili, potem bo kupec na nas in naše pismo hitro pozabil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar