Vaša skrb je, da napišete besedilo, moja pa je, da ga lahko razume ves svet.

Vaša skrb je dober izdelek ali storitev, moja pa, da ga uspešno prodate.

sreda, 25. maj 2011

Naslov imamo, kaj pa zdaj?


Bralec je odvezal pentljo, sedaj pa je začel kukati, kaj se pod njo skriva. Lahko kar udarimo v sredino problema, lahko pa naslov nadaljujemo s podnaslovom, v katerem na kratko nakažemo na problem in na to, da imamo rešitev. Primeren je  tudi citat, pregovor, rek …
Pregovori so bralcu običajno domači, citati znanih osebnosti pa pritegnejo pozornost, ker so opazni, poleg tega pa bralcu predstavljajo pozitiven zgled.
Citat ali pregovor se mora seveda ujemati s kontekstom besedila, saj bi bilo videti prav čudno, če bi želeli prodati npr. športni avto, pismo pa bi začeli s pregovorom Počasi se daleč pride.

To pa kar tako, za povrh:
Pa še en kratek uporaben nasvet, če niste vedeli, če ste morda že pozabili ali kar tako.
Ko pišemo v wordu številke, ki jim dodamo EUR, %, mersko enoto itd. (500 EUR, 12 %, 8 m), se nam kaj lahko zgodi, da nam številka ostane na koncu vrstice, drugi del pa nam uide na začetek naslednje vrstice in ni videti lepo. Da zadevo elegantno rešimo, namesto presledka stisnemo Ctrl + Shift + presledek (nedeljivi presledek) in tako bodo tovrstne zveze vedno ostale skupaj.

Simonka23

Ni komentarjev:

Objavite komentar