Uspešna ali neuspešna prodaja je odvisna od naslova. V več kot 80 odstotkih. Prvi vtis naredimo na bralca in potencialno stranko z naslovom in od tega prvega vtisa je odvisno, ali bo bralec bral naprej ali se je že odločil, da ga ne zanima.
Prav je, da je naslov v zvezi z nadaljnjim besedilom, saj naslovi, ki zavajajo, bralca razočarajo in na dolgi rok to vsekakor ni dobro za naš posel.
Naslov mora pritegniti pozornost, nagovoriti mora ciljno skupino in bralcu mora vzbuditi radovednost, da bere naprej.
Naslov je lahko čisto neposreden, da bralcu takoj sporočimo, za kaj gre (npr. Najcenejši prevodi ta hip).
Potem lahko bralcu že v naslovu namignete na njegov problem v obliki vprašanja (npr. Ljubite posel, sovražite papirje?).
Že v naslovu lahko bralcu nekaj zagotovite (npr. V 3 korakih lahko postanete milijonar).
Bralcu lahko vzbudite radovednost z razlogi (npr. 5 razlogov, zakaj vam bo žena hvaležna).
Tudi naslov v obliki ukaza je lahko zelo učinkovit (npr. To je pravo za vas! Ne čakajte!)
Lahko pa smo malo bolj osebni (npr. Pa vendar nam ni vseeno, kako je prevedeno vaše besedilo).
Je dolžina naslova pomembna? V bistvu niti ne! Bolj pomembno je to, da nosi sporočilo, da bralcu vzbudi radovednost in nujnost, da pismo bere naprej.
Simonka23
Ni komentarjev:
Objavite komentar