Lahko imate še tako dober izdelek, pa se nikakor ne bo prodal kar sam od sebe. Da, seveda, vsi smo že slišali, da je blago tako dobro, da se samo prodaja. No ja, potem pa svizec …
In vsi vemo, da reklama stane. In to veliko. Nikjer pa ni zagotovila, da bo tudi tako učinkovita, kolikor je draga. In tako lahko vržete stran kar nekaj denarja.
Včasih je dovolj dobro prodajno pismo. Stane veliko manj in lahko je tudi bolj učinkovito kot največji jumbo plakat v Ljubljani.
Da, lahko ga napišete sami, lahko pa to prepustite strokovnjakom. Povedali boste svoje želje, tekstopisec oz. copywriter pa bo napisal besedilo, ki na kožo ne bo pisano vam, ampak vašim stalnim ali potencialnim strankam.
In kaj boste v prodajnem pismu sporočili vašim strankam?
Najprej boste naredili naslov, ki bo kot pentlja, ki jo bo bralec moral odvezati in pokukati, kaj se skriva spodaj.
V pismu ne boste nikoli, ampak res nikoli, govorili samo o sebi. Kdaj je bilo vaše podjetje ustanovljeno in kaj se vi in vi in vi naredili, stranke nič kaj dosti ne zanima. Stranko zanima, kaj ji lahko ponudite, zakaj naj bi to kupila pri vas in kakšne koristi ima od tega, če se odloči za vaš izdelek ali storitev.
Se sliši enostavno?
Naslednjič bomo malo več časa namenili naslovom, ki stranko prepričajo, da bo prebrala vaše besedilo.Simonka23
Ni komentarjev:
Objavite komentar